Snart lunch

Ja, nu kommer Urban in genom dörren vilken minut som helst. Dags för lunch. Blir spagetti och köttfärssås idag igen. Men så är det när man har tomt på idéer och  absolut inte känner för att laga mat.

Blir en sväng ner till stan sen. Fika med Sandra & Johan. Ska även träffa mamma på stan och åka ut till Mio och kika. Kanske hittar något där. Får väl se.

Ikväll är det majbrasa. Jag vill gärna gå, men undrar just om jag får med mig någon som vill göra mig sällskap. *hmmm* Får väl höra med de andra. Men eftersom det här Sverige-Lettland på tv:n idag, så är det väl inte jätte stor chans. Jaja, fråga skadar ju aldrig.

På onsdag ska jag åka till Skövde tillsammans med Madelene och Arvid. Hon behövde köpa några toppar, så jag tänkte jag också skulle passa på och köpa mig någon. Är ju tjej-kväll på lördag och söndag blir det 65 års kalas. Så då kanske man vill ha något att vara fin i!

Nä, ska duka nu.

*kram kram*

Kommentera här: