Lugn hemmakväll *hmmm*

Ja, då blir det nog ändrade planer för kvällen iaf. Får nog bli en lugn hemmakväll då Urban inte alls mår bra. Yrsel, huvudvärk och illamående. Tredje dagen i rad. Bara det att han säger det först idag. Blir orolig när han inte berättar för mig hur han mår. *hmmm*
Så nu har jag tvingat ner honom i sängen för att försöka sova lite och vila. Han har sovit dåligt det sista. Troligen är han spännd inför förlossningen, även om han inte vill erkänna det.

Ja själv sitter framför tv:n och kollar på JVM i hockey. Ska nog ta och lägga mig och vila lite jag med innan jag skjutsar min kusin till hennes nyårsfest.

*kram kram*
1 Hanna:

skriven

Åh, då ska jag kolla det :)
Gott nytt år!

KRAMAR!

2 Denise:

skriven

Då gör ni ju klokt i att stanna hemma! Såklart ligger det en hel del stress i honom också o gror inför förlossningen, det tror jag. Nu verkar det ju iallafall bli en 2008-bebis! Är ju bra! Kanske rent utav föds på min födelsedag den 3? Hoppas du inte behöver vänta så länge dock.
Massa Gott nytt år kramar o lycka till o krya på dig till Urban!

3 Camilla svarar:

skriven

Hanna: God fortsättning. Hoppas att du hade en bra nyårsafton! *kram kram*

Denise: Ja, nu blir det en 2008-bebis. Sen får vi se om h*n kommer denna här veckan eller nästa. *hmmm* Men nu är det ju iaf inte långt kvar tills vi får träffa vår lilla ängel.Längtan är verkligen enorm nu!
Gott Nytt År på dig med! Hoppas att ni hade en trevlig nyårsafton! *kram kram*

Kommentera här: