Dagens outfit

Dagens outfit

Ja, nu har nästan hela tisdagen gått. Har hunnit plugga, njutit i solariet och tagit en fika med E. Varit hemma hos mamma och pappa och hjälpt min syster lite med matten. Hon har prov imorgon. Kommer säkert gå bra.

Dagens outfit har varit:

Svart linne, H&M
Grå lång tröja, Lindex
Svarta tights, Vero Moda
Grå knästrumpor, H&M
Röd och vit prickig scarf, Ellos.

Nu ska jag fortsätta och kolla på Grey´s.

*kram kram*
1 Anna:

skriven

Jo stress och nedstämdhet är nog en stor bov..vissa va oss är väl känsligare än andra..jag är hyperkänslig..de värsta "böldperioderna" har jag ja i direkt anslutning när jag varit riktigt ledsen, kaosperioder...dock blir det en ond cirkel..man är ledsen/mår dåligt --> får bölder--> man blir ledsen över bölderna--> nya bölder..

Har också ändrat kost en hel del..vill äta så "rent" som möjligt..inte en massa konserveringsmedel, sötningsmedel eller färgämnen.

jag beställde röd och svart..de andra var svåra ..den de kallade grön såg lite havsblågrön ut, den blåa såg mer lila ut..

2 kim:

skriven

snygga skor :)

3 Camilla:

skriven

Kim: TAck! Jag stortrivs vekrligen i mina stövlar!

Kommentera här: