God morgon!

Känner mig lite seg idag. Så det får nog bli ganska lugnt. Sitter och myser i soffan och Noah ligger och sover. Om en stund skall jag ta och förbereda mat. Ska faktiskt göra hemmagjorda köttbullar för första gången. =) Vi får väl se om jag lyckas med det.

Vad ska ni göra idag?

*kram kram*

1 Ida:

skriven

hoppas att du har en bra dag :)

2 Erika:

skriven

Nja.. Nästa helg den 9 är det ju Studentiaden. Men på veckorna har jag ju bara uppsatsen och Henrik är inte omöjlig att ha ledigt ifrån :) Ja kom, kom! Vore så kul! Hör av dig bara!

Kram!

3 Camilla svarar:

skriven

Ida: Hoppas att du får en bra dag! =) *kram kram*

Erika: Hej hej! Får flytta upp resan. Kanske kan ta den nästa vecka? Då är det inte så mycket inplanerat vad jag vet. =) Eller har ni fullt upp då? Kanske inlämningsvecka av uppsatsen? *kram kram*

Kommentera här: