Detta måste förnyas

image1681

Efter att vi rensade ur våra garderober i heglen, så är det en hel del som behöver fyllas på. Nya underkläder är ett stort MÅSTE och vanliga enkla bastoppar med långärm likaså. Efter graviditeten så känns det som det är så mycket mer som behöver förnyas. Ett par nya jeans skulle lätta upp ordentligt. =)

Har ni rensat ur era garderober inför våren/ sommaren?

*kram kram*


Bilder: Från H&M, LaRedoute och Lindex
1 Lollo:

skriven

Hej! Jag vet precis hur du har det nästan så det ekar i garderoben. Man ska ju ha råd och köpa nytt åxå! Fast jag har faktiskt varit iväg idag och köp mig en topp på kappahl man fick ett erbjudande från coop! em väninna sa att det var nu vid tre till fyra månader som man ska börja tänka på vad man äter för det är nu man börjar gå ner i vikt av amningen!!! Fast du ser ut att redan gått ner en massa!!
Det ska bli jätte kul imorgon få se alla bebisar! jag har inte träffat någon av dem så det ska bli
x-tra kul! Ha en trevlig kväll! Kram lollo och William

2 Kristin:

skriven

Jag har köpt precis dom där jensen från Lindex i rött och blått. Dom är super sköna att ha hemma och man känner sig ändå lite finare än att bara gå i mysbyxor hela dagarna. Självklart har jag dom ute med men jag blev glad att hitta en par jeans som även känns sköna att ha på sig när man bara är hemma. Tycker annars jeans kan kännas tighta och hårda. Gud vad jag bablar nu :)

Kommentera här: