Ny start

Idag har jag tagit tag i det nya. Startade dagen med sit-ups och mosade ägg. Cyklade sedan ut till jobbet, vilket var hur jobbigt som helst. Har ju absolut ingen kondition just nu. Hoppas att den skall vara lite bättre sen efter att ha cyklat fram och tillbaka till jobbet nu de närmaste 2 veckorna. Vi får helt enkelt se. =)

Sitter och funderar på vad som är bra att ha med som snacks ikväll när vi ska gå på bio. Just det, jag har glömt och berätta det. Jag, Louise och Sandra skall gå på Sex and the city- the movie. Så som jag har längtat efter att se den och nu ikväll ska vi åka till Skövde för att se den. Vi ska åka om lite mindre om en timme, för vi måste hämta ut biljetterna innan kvart över 5. Så det blir väl en kort sväng på stan också. Får se om jag kommer hem med något. Men nu var det ju det där med vad jag skall äta på. *hmmm* Får ta mig en funderare helt enkelt.

*kram kram*

Kommentera här: