Veckan som gått

       


Veckan som har gått har bjudit på både det ena och det andra i klädval. =) Själv tycket jag nog bästa om torsdagens val (nr 3).

Vilken gillar ni bäst

*kram kram*


Bilder: Privata 
1 Hanna:

skriven

Jättesöt kjol! En sån skulle jag vilja ha. Vart har du köpt den? Sen undrar jag en sak till.. Läste i en annan modeblogg om rosa sidengalgar. Det råkar inte vara så att du har kvar dem? Isf skulle jag vilja köpa dem på en gång. Om inte, vet du vart man kan få tag på liknande (behöver inte vara rosa). Tack o hej!

2 Camilla svarar:

skriven

Hanna: Kjolen har jag köpt på KappAhl. Gillar den verkligen. =) Mina galgar har jag tyvärr sålt nu. Vet inte riktigt vart du kan köpa några liknande, men springer jag på några tipsar jag om dem i bloggen. kram kram

Kommentera här: