Dålig uppdatering

God morgon!

Igår blev det dålig uppdatering. Ska sammanfatta gårdagen lite snabbt.

Kl 10:00 kom mammorna på besök. Lika trevligt som vanligt. Åt fruktsallad för fulla muggar. Gjorde en STOR skål med fruktsallad, så det räckte och blev över. =)
Strax efter att de hade åkt hem, så åkte vi till Skövde för att uträtta några ärenden. Var mysigt att umågs hela familjen och bara ta det lugnt. Känns som om man inte hinner riktigt det i vanliga fall. *hmm* Men nu har vi ju 3 dagar till av ledigheten. Underbart!

Igår kväll gick vi ner till Alhagen och kollade på korpfotboll tillsammans med Sandra, Louise, Mackan och Astrid. Supermysigt nu när det är varmt så länge på kvällarna.
Avslutade kvällen hemma hos mamma och pappa (för första gången den här veckan) med att äta korv. =)

Så, vad händer idag?
Vi ska ta och åka till Karlstad och gå på IKEA och försöka hitta några skor till mig som jag kan ha på bröllopet igen. Ett bronzpuder skall jag nog ta och köpa också. Ska spana in den där klänningen jag har provat ett antal gånger nu. Men vill prova den i en större storlek, så vi får väl se om den finns på Bergvik.
Ikväll är det fotboll på schemat.

Nä, nu ska jag ta och plocka in frukosten och klä på mig innan vi skall göra iordning Noah och sen åka.

Hörs senare!

*kram kram*

Kommentera här: