Mot Karlstad


Sitter i bilen. Påväg till Karlstad. Testar hur vårt mobila bredband fungerar ut med vägen. Och jag måste säga att jag är riktigt nöjd. =)
Noah vaknade precis, så han undrar nog lite vart vi är. =) Första stoppet på vår resa blir nog IKEA. Så vi fixar det vi ska först. =) Sen blir det en sväng in på Bergvik. Om jag inte hittat det jag ska sen, så får det bli en sväng in till stan också.

Vad gör ni idag?

*kram kram*


Bilder: Privata
1 Garderobsgrubbel & ByråBekymmer:

skriven

hej snygging! hihi så vi båda färdas på vägarna idag och testar mobila bredband =)



hoppas du o familjen får en fin fredag!

kram!

2 Jessica:

skriven

Hej hej!! Ja dom är ju det, jag har en för godis. Ja jag var inne på inreda.com igår men dom hade inte den annars så tänkte jag att den kanske hade varit lite billigare där. Hu har dagen i Karlstad vart då?? Kram

3 Hanna:

skriven

Vilken liten söting. Idag har jag gjort ngt så roligt som att jobba.

4 Alexandra:

skriven

Tror det blir stranden idag :)

Kommentera här: