God morgon!

Humör: Bara bra. Dock lite trött. Gick upp 04:20. 
Gjort: Iordning mig och läst tidningen i bilen.
Planer: Är på väg ner till Ullared nu. Idag skall julklapparna avbockas från att-göra-listan. Efter Ge-kås ska vi en sväng till Lager 157 innan vi åker hem för att kolla på hockey ikväll.

Lyssnar  på: Rix fm.
Läser: Lokaltidningen
Dricker: Vatten.
Äter: Ingenting än, men har två ost smörgåsar med mig här i bilen.
Bästa: Att det är helg och julskyltning. Underbart med starten på julen. =) 
Sämsta:
 Nä, nu skall vi inte vara sådana.  
Barn:  Vet inte om han sover eller om han är vaken. Sover hos mormor och morfar i natt. *saknar*
Väder: Det är väldigt svart ute. Men för en stund sedan kom det en liten regnskur.

*kram kram*

1 ingela:

skriven

Hoppas du hittar något fint på ullared. Har sett att någon stäält frågan tidigare men inte sett något svar. So here it goes again: Tjänar du pengar på din blogg??

kram

2 bitte:

skriven

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

3 Camilla svarar:

skriven

Ingela: Nä, jag kan inte påstå att jag tjänar något på min blogg. Har viss reklam som ger lite pengar, men inte mycket. kram kram

4 Josefin:

skriven

Hej:D vilken fin design duu har! har du gjort den själv, eller har någon hjälpt dig.. jag jag skulle behöva lite hjälp med min nystartade blogg. om du hjälper till med designer så skulle jag vart oerhört glad och tacksam..

Tack på förhand

Kram Josefin

Kommentera här: