Uppdatering


Jag känner att jag ligger efter i både bloggning samt har noll koll på vad som händer på webben och ute i världen. Magsjukan tar mycket tid och prio nr 1 är alltid min prins.
Hade lite tid förut och kika in H&Ms nyheter och dessa fyra föll mig riktigt mycket i smaken och jag skulle gärna vilja ha detta i garderoben till sommaren. Badräckten tillsammans med ett par jeansshorts på stranden skulle inte vara fel. Sandalerna är bara så snygga. Den randiga toppen kan ni ju räkna ut själv varför jag föll för den. ;-) Den sailor inspirerade toppen skulle vara så snygg till chinos eller jeans. Skulle vilja klicka hem allt, men jag får ta och hålla hårt i klickfingret och vänta på bättre tider. =)

*kram kram*


Bilder: H&M
1 Passepartout:

skriven

sandalerna är himla fina.

Kommentera här: