Boktips?


Att läsa böcker är riktigt härlig avkoppling. Det var länge sedan jag kände sådan ro i kroppen att jag kunde sitter ner och läsa böcker. Midsommarhelgen var det Vattenmelonen av Marian Keyes. Riktigt bra bok. Förstår inte att det tagit mig så lång tid att läsa den bara (började läsa den för många år sedan). Just nu är det Lycksökare av lesley Lokko som gäller. Och det är en helt fantastisk bok. Hittade den på ICA förra sommaren, men hade inte ro då att läsa den. Nu längtar jag till varje lediga tillfälle då jag kan sätta mig att läsa den. Perfekt tidsfördriv på tåget. =) Men efter den här har jag nog läst alla bäcker i min bokhylla och skulle nu vilja få era tips på bra sommarläsning. Jag älskar chiclit och härliga romaner.

Hoppas att ni kan komma med många förslag!

*kram kram*


Bild lånad av Bokrecension.se
1 Emma:

skriven

Läs Denise Rudbergs böcker, hennes nya bok Åse är en riktig feel-good bok! :)

Kommentera här: