TGIF och snart semester =)

JIPPIIIII, om mindre än 4 timmar har jag semester. Hur underbart är inte det? I en hel vecka. ;) Men jag skall njuta för fulla muggar och hitta på massa bus med min lille prins.

I helgen ser kalenderna ganska tom ut. Är det för dåligt väder tror jag vi drar till Örebro och går på Lek & Buslandet. Kanske har vi vänner som är sugna. En sväng till IKEA får det bli också. I loooove IKEA. Lite nya ramar, och annat smått och gott kan få följa med hem.

Nästa vecka ska vi även leta födelsedagspresent till min underbara man. Han fyller inte förens veckan där på, men det är lika bra att ha det klart, för jag jobbar mån, tis och sedan fyller han år. ♥ På tisdag har vi dessutom varit gifta i en månad och det tror jag minsan vi skall fira lite extra. En flaska bubbel och god mat får det nog bli. =)

Nä, skall ta och äta upp min lunch nu och ta sedan tag i de sista arbetsuppgifterna. Vad gör ni idag?


*kram kram*

Kommentera här: