God morgon!

Idag kan jag verkligen säga TGIF! Efter tre intensiva dagar, ser jag fram emot en kväll hemma med mina grabbar. Lite god mat och något bra att se på tv:n.

Igår kväll var det tjejkväll på jobbet och över 80 tjejer/damer hade anmält sig. Vi hade en trevlig kväll och jag hoppas att det gav lite extra iaf.

Helgens planer ser ut på följande: omgång 2 på skridskoskolan (U ska ha med sig skridskorna och förhoppningsvis går det bättre för Noah den här gången!), jag ska iväg på jobb i Askersund under lördagen och kvällen bjuder på familjemys. Söndagen är det hemma fix på förmiddagen och eftermiddagen kommer spenderas i vadsbohallen, där det är volleyboll x2. Som vanligt är det fullt upp, men i helgen måste jag återhämta lite krafter efter den tuffa veckan.

Men först ta tag i denna fredag. Vi är så gott som redo för att åka till dagis/jobb. :)

*kram kram*
1 Malin:

skriven

Får tacka för en väldigt trevlig tjekväll på Staples.. Supertrevligt!!!

Kram svägerskan :)

Kommentera här: