1:a december

Noahs julkalender har nu tagit plats i vardagsrummet. Han fick en lite hälsning från tomten om att han hade kolla på honom om han skötte sig. ;)
 
Så var julemånaden kommen. Vi har idag tagit en skön promenad ner till stan för att mysa på julskyltningen. Det var underbart väder när vi gick ner, men lagom när vi skulle gå hem kom snön och det blev bara värre och värre. Tur man har en gullig mamma som kunde ta med oss hem. ♥
 
I eftermiddag har jag legat och värmt mig under en filt tillsammans med Charlie. Jag var uppe till halv två i natt och gjorde klart Noahs julkalender och hängde upp den, så det blev inte mer än dryga 4 timmar sömn i natt. Och det har känts hela dagen. Lyckades somna i drygt en timme och jag börjar nu vakna till liv.
 
Imorgon hoppas jag på att vara en piggare mamma, för då ska vi njuta av en aktivitet i Noahs julkalender och jag tror att vår lille kille kommer njuta minst lika mycket.
 
Hoppas att ni har haft en bra 1:a december!
 
*kram kram*

Kommentera här: