TGIF

Njöt av lite mat i hamnen igår kväll och stod sedan och kikade ut på alla båtar som låg där. Sådana här dagar uppskattar man verkligen vår närhet till sjön. ♥
 
Vilken otroligt varm dag det blev igår. Jag har nog aldrig lidit så av värmen som jag gjorde igår på jobbet. Lägg sedan till 4 pall med varor, så förstår ni hur trött jag var igår kväll. Ändå kom jag inte i säng förens efter elva, då vi stod ute och pratade med grannarna.
Idag blir det sista arbetsdagen för den här veckan. Förstår inte att veckan gått så snabbt. Gick semestern verkligen i samma tempo? Direkt efter jobbet måste jag åka till Skövde och fixa en massa presenter, då hela helgen bjuder på kalas, kalas och kalas. Påbörjar nästa vecka med 2 kalas också. :) Men ska bli jättekul att träffa både släkt och vänner igen efter semestrar.
 
Men nu ser jag att klockan har rusat iväg igen, så det är dags för mig och Noah att göra oss klara för jobb och dagis.
 
Hoppas att ni får en toppen dag och att helgen startar bra!
 
*kram kram*

Kommentera här: