Tidig lördagmorgon

God morgon! Här blev det en vääääldigt tidig morgon. Igår kväll fick Noah högfeber. Han har feberyrat bra mycket i natt och strax innan 5 vaknade han med värk i benen. Han är tyvärr inte det största fanet av alvedon, men tillslut blev det en och han somnade om snabbt. Jag själv hade vaknat till och lyckades inte somna om. Men jag får väl ta mig en förmiddags vila sen. :)
 
Istället blir det egentid i soffan och jag ska försöka få klart Noahs julkalender (och med det menar jag, bestämma alla "luckor" och sedan se vart jag kan köpa/fixa dem). Eftersom vi inte vet när bebisen behagar att komma ut och inte heller hur första tiden blir, känns det skönt att vara ute i god tid med julförberedelserna. Det är ju mindre än 2 månader kvar. ;)
 
Hoppas att ni får en bra lördag!
 
*kram kram*
 
 
1 Elin:

skriven

Har han provat tuggalvedon? Båda mina barn tycker att det smakar godis. Hoppas han kryar på sig! Kram

Svar: Nä, det har vi aldrig testat. Vi kör på suppar. Men det är inte populärt. Men förra gången han hade feber, då var det termometern som var värst. :)
CamC

2 Frida:

skriven

Mina barn gillar heller inte Alvedon så vi kör med Pinex. Smakar jordgubbar och går nej utan bekymmer oftast.

Kommentera här: