Tidig morgon = tidig kväll

God morgon! Oj, vad trörr jag var igår efter jobbet. Första 7 timmars passet på över en månad och så hade vi aktivitet i butiken. Igår var det första gången som min fingrar svullnade, så vigselringen och de åkte av innan jag fick panik.
Hamnade hemma hos mamma och pappa efter jobbet och slumrade till i soffan redan vid 18-tiden. Kroppen var helt slut med andra ord.
Idag vaknade jag nästan lika tidigit som igår (kvart i sex) och nu ska jag nog ställa mig och förbereda lite mat till lunchlåda. Innan jobb och dagis idag har jag lite ärenden att fixa. Är ju sista dagen på jobbet, så något till fikat måste fixas och jag ska iväg och byta bil innan Noah och jag startar dagen på jobb och dagis.
 
Men först bara njuta av lugnet. Undrar hur länge Noah sover idag. Igår kom han upp kvart i 8. Hoppas att håller i det i helgen också. :)
 
Hoppas att ni får en bra start på helgen!
 
*kram kram*

Kommentera här: