Nytt

Stickad tröja från Isay blev min vinst igår under modevisningen. :)
 
Igår var jag iväg på Xact Fashions 5 års jubileum. Modevisningen gav sådan härlig inspiration inför hösten och snittarna och vinet smakade utsökt. ;) Vi var några lyckliga som hade turen att vinna fina priser och jag var den sista som blev dragen. Fick välja mellan en stickad tröja och en klänning och jag valde tröjan ovan. Precis mina färger och går att matcha med mycket i garderoben. Blir snygg till väst i höst och kommer värma gott kalla vinterdagar.
 
Efter modevisningen var alla välkomna upp i butiken för att ta del av fina erbjudande. Jag köpte mig då den här tröjan som kostade 369 kr nu (ord.pris 499 kr). Jag är så nöjd och denna kommer bli en favorit i höst. :) Dessutom fick alla som handlade under kvällen en fin liten present. I mitt paket låg en fin grå/grön sjal som blir snygg att kombinera tillsammans med mina nya tröjor. Jag som älskar sjalar! ♥
 
*kram kram*

Kommentera här: