Sol & snuva

God morgon! Här har det varit tomt några dagar. Har åkt på en dunderförkylning, så bloggen prioriteras inte, utan all energi som finns går till mina barn. ♥ Men vi har ju inte direkt varit lugna de senaste dagarna. 
Lördagen bjöd på barnteater, bassängbad och grillning till Sommarkyrsset. I söndags var vi på konfirmation för min kusin hela dagen. Det var nog en av de roligaste konfirmationerna jag varit på. :) Igår myste vi först hemma, för att sedan åka iväg till Skövde och uträtta några ärenden tillsammans med min mamma. Avslutade kvällen i solen, samtidigt som vi njöt av att se Örnarna vinna toppstriden i speedway. :)
 
Idag har vi lite att göra också. Jag ska få lyxig egentid på Salong Vackra Du och njuta av en lunch tillsammans med mina fina vänner Martina och Johanna. I eftermiddag ska vi få se resultatet efter vår fotografering med Charlie i torsdags. Jag är så himla spänd och nyfiken på hur fina bilderna har blivit. :)
Ikväll ska jag bara vara och njuta av sommaren. Kanske det blir lite grillning. Det vore ju mysigt nu när vi har sådant härligt sommarväder.
 
Hoppas att ni får en fin tisdag!
 
*kram kram*

Kommentera här: