Macrame

 
Något som har fått mig att varva ner och må bättre i vår har varit att göra dessa armband, macrame. Det roligaste är ju all uppskattning man har fått av alla andra. Den senaste tiden har beställningarna rullat in och att testa nya färgkombinationer hela tiden är verkligen jätteroligt. :) Ovan ser ni en av de senaste beställningarna. Första gången jag använder neongult, så nu får det nog bli ett till mig själv med. ;)
 
Har nu skapat en ny kategori, Armband ala Camilla, där jag kommer samla alla tillverkade armband i. :)
 
*kram kram*
1 Helena, Craft and Creativity:

skriven

Hej Camilla!
Vad roligt att du hittat till Make & Create och till bloggen! :-) Tack för dina fina ord! Du anar inte vad glad jag blir att du känner dig inspirerad!
Snygga armband, neon ligger verkligen i tiden!

Trevlig helg! /Helena

Kommentera här: