Godmorgon tisdag

Förstår inte hur trött jag har varit den senaste tiden. Beror säkert på min allergi mot gräs. Vaknar upp svullen i ögon och näsa varje morgon, vilket inte är någon vidare hit. Men med rätt mediciner skall jag nog klara av denna sommar också. :)
 
Skolavslutningsvecka här i Mariestad. Igår var ända dagen den här veckan vi inte har något inbokat. Ska bli sååå skönt med semester framöver, bara vara och mysa med hela familjen.
Veckans planer är följande:
Tisdag → N fotbollsmatch
Onsdag → N fotbollsträning, C avslutningspicknick med förskolan, jag fyller år
Torsdag → Skolavslutning
Fredag → Kalas för släkten
Lördag → N fotbollscup
Söndag → N fotbollscup, C fotbollsträning, Kalas för lilla E
 
Ja, ni ser att det är mycket just nu. Men om 13 dagar går vi på semester. Och då skall vi vila upp oss inför höstens utmaningar.
 
Hoppas att ni får en fin tisdag, för nu är det dags för mig att åka till jobbet.
 
Kram Camilla

Kommentera här: