Alldeles förtidigt...

(null)
 
*gäsp* Vaknade tidigt idag. Redan kl 03:00. Låg kvar länge och försökte somna om, men när klockan var 04:30 gav jag upp. Gjorde frukost och varmt citronvatten och satte mig och gjorde lite pedikyr. Jag har nageltid bokad idag, så tyckte det var på tiden att göra fötterna lite snygga också. Sen är det bara hur jag skall göra med mina händer. :) Just nu inspireras jag av sådana här naglar: 
 
 
Bilder lånade av Pinterest
 
Annars bjuder dagen på jobb till kl 18. Efter det skall det börjas packa, förbereda massa mat. Hinna mysa extra mycket med grabbarna, då jag åker på torsdag. Vet att vi bara är ifrån varandra 1 ½ dygn, men jag måste säga att jag tycker det är lite jobbigt. Det är något som jag håller på och jobbar på. 
 
Vad ska ni göra idag?
 
Kram Camilla

Kommentera här: