New week


Godmorgon! Ny vecka igen då. Tycker inte det var så länge sedan jag skrev det sist. ;) Förra veckan var hektisk och det kändes i kroppen i helgen. Ändå tog jag mig i kragen och gick till gymmet 2 ggr. Så nöjd. Körde den nya danskoreografin igår och det var så himla roligt. Längtar nu tills på onsdag, då det är dans en hel timme! :)
 
Igår skulle vi inhandla en ny dator. Men när vi var och tankade bilen, sa pappa att han hade två datorer liggandes hemma som han inte använde. Så det blev aldrig nog tripp till Skövde, utan åkte hem till mamma och pappa och hämtade en dator istället. Framöver ska vi köpa en lite större och ordentligare dator, men denna duger gott och väl så länge.
 
Ikväll skall jag på en intressant informationskväll. Vad det är får ni vet vid ett annat tillfälle. Men nu ser jag att klockan har rusat iväg och att vi skall vara på dagis om 45 min.
 
Hoppas ni får en fin start på veckan!
 
*kram kram*

Kommentera här: