Förmiddags VAB

Godmorgon! Vad fort helgen passerade. Men jag har ju gjort flera saker i helgen, så det är ju inte jättekonstigt! :)
Lördagens tripp till Lidköping med mamma gav massor av energi och jag hoppas att vi skall kunna göra en sådan här tripp snart igen. ♥
 
Igår åkte hela familjen till IKEA för att inhandla nya kökslamport och lite förvaringslådor till Charlies rum. Tyvärr kunde vi inte komma överens om vilka lampor vi skulle ha (jag som var helt 100 på att vi var överrens innan vi åkte). Så nu får vi vänta ett tag till innan det blir nya lampor. Men lite annats smått och gott fick följa med hem och den här förmiddagen innan jobbet skall jag ta och plocka och dona här hemma tillsammans med Charlie, då vi fortfarande får VABBA med honom. Han har varit feberfri sedan i lördags, men han har ätit väldigt dåligt och har en ostabil mage. 4 tänder är påväg ner, så jag misstänker att det beror på det. Men vi är hemma iaf och han är hur pigg som helst och busar på som vanligt.♥
 
Hoppas att ni får en fin start på veckan!
 
*kram kram*

Kommentera här: