Ny vecka

Godmorgon!
Så har även den här helgen passerat. Vi har haft det jättemysigt. Startade helgen med tacosmys tillsammans med vänner, medans våra stora grabbar var på kalas. Tog en helt fantastisk kvällspromenad och för första gången i år fick jag härliga sommarvibbar. ♥
I lördags startade jag och syrran och Anna med ett pass på gymmet. Jag har inte kommit iväg och tränat något förra veckan, så den här veckan, med start ikväll, får det bli ordning på träningsrutinerna igen. :)
Kvällen bjöd sedan på 60-årskalas och både vuxna och barn hade en väldigt rolig kväll.
Igår tog jag och mamma med oss maken för första gången till Lidens blommor i Lidköping. Där inhandlades nya blommor som nu är planterade och som står och pryder altanen och framsidan (bilder kommer lite senare).
 
Idag startar min "förmiddagsvecka"... Ja, jag hinner inte ens skriva klart inlägget innan minstingen kommer upp ur sängen och har fått ögoninfektion. :( Så nu blir det att starta veckan med VAB. Men då kan ju hemmet få sig en omgång och jag hinner nog ikapp med alla saker jag har planerat att göra. ;)
 
Hoppas att ni får en bra start på veckan!
 
*kram kram*

Kommentera här: