TGIF

Godmorgon!
Hög frånvaro, men veckan har varit riktigt fullspäckad. Idag har jag fått starta dagen med lite lyxig egentid medans Noah är på sitt första besök på skolan. Trodde vi föräldrar skulle vara med, men de vill helst att barnen skulle få vara själva och lära känna sina nya skolkompisar. Så jag har kunnat jobba undan lite beställningar som kommer komma upp på min instagram @camillasarmcandy. Men det är snart dags att åka upp till skolan igen och hämta Noah, för att sedan åka till dagis och vidare till jobbet. Sista dagen på min eftermiddagsvecka och det känns så underbart. Nästa vecka får jag mer timmar tillsammans med min familj. ♥
 
Helgen bjuder på träning, kalas och familjetid. Och det verkar bli riktigt fint väder i helgen, så vi kommer spendera mycket tid ute. Kanske är det dags att ta tag i den där målarpenseln och måla utbygget? :) Annars har jag lite andra projekt pågång ute, vi får väl se vad maken tycker om dem bara. ;)
 
Nä, dags att göra sig redo för en sväng till skolan igen. Hoppas att ni får en fin start på helgen!
 
*kram kram*

Kommentera här: