VAB-vecka


Vilken vecka. Jag och maken har delat på vabbandet med Charlie. Stackaren har fått bihåleinflamation och ögoninfektion + att han har en riktigt jobbig slemhosta. Igår kväll insjuknade även Noah med feber och halsont. Han vaknade idag utan feber, men rejält förkyld. Så idag kör vi dubbelvab. Min underbara farmor kommer hit och passar barnen mellan 11-15, då det kört ihop sig på jobbet för både mig och maken. Så typiskt att de skall få feber nu när det är så himla fint väder.
 
Som ni förstår har inte veckan varit mer än vab och jobb. Dessutom har jag fått samma förkylning som grabbarna, så mina krafter är inte på topp heller. Men nu är det inte många dagar kvar tills helg, och vi behöver nog vila upp oss hela familjen.
 
... jag hinner inte ens skriva klart inlägget förens Charlie kommer upp och har 39,5 i feber och är jättehängig. Har pratat med VC, så nu skall båda barnen undersökas igen kl 14. Jag hoppas kunna få ordning på dessa sjukdomstider nu!
 
*kram kram*
1 Elin:

skriven

Underbar bild!
Krya på er! Kram

Kommentera här: