Snart där...


Godmorgon!
Inser att jag inte har bloggat på flera månader. Vad jag skyller på?! Fullt upp med jobb & familj. Ibland behövs det en längre paus för att börja sakna något.
Har ändå sett att ni är några som dagligen går in och kollar här och det är jag så himla glad för. 💕

Istället för att blicka bakåt, kan vi nu blicka framåt. Det är nämligen mindre än 1 månad kvar till min 30-årsdag. Och kan meddela att jag har ingen åldersnoja över detta. Jag har alltid sett fram emot att bli 30, då det för mig varit den begynnande vuxen åldern. Visst låter det lite knäppt, men för mig en viktig punkt i livet. Jag har skämtat hela året att innan jag fyller 30 ska jag komma på vad jag vill bli när jag blir stor. Och isf måste jag säga att det är j*ligt bråttom nu, för jag vet fortfarande inte det. 😉 Dagen kommer jag fira med mina nära och kära. Förberedelserna måste jag börja med snarast för att slippa stressa med det samma vecka som jag fyller. Det är ändå lite över 50 gäster bjudna.

Jag hoppas nu att ni ser fram emot lite ny läsning här på bloggen. 

*kram kram*
1 Linda :

skriven

Kul att du börjat blogga igen! Mysig blogg med en med en lagom blandning av allt.

Svar: Vad roligt att du tycker det. :)
CamillaC

Kommentera här: