Tidig lördagmorgon

 
Godmorgon! Märks att kroppen är van vid att gå upp vid 6, för inte kan jag sova länge på helgerna iallafall. Jag tycker dock det är skönt att få gå upp och ha "egentid" på morgonen innan resten av familjen vaknar. Men idag fick jag sällskap av Noah. Med en mugg té och tända ljus, så kan dagen inte starta så mycket bättre. Det är nog det bästa med hösten. Allt mys man har inne med tända ljus, varma filtar och för min del té.
Jag har haft så himla svårt att hitta ett ekologiskt grönt té. Men i veckan hittade jag ett på Ica från Friggs, med smak Mango och Havtron, som nu har blivit en ny favorit. 
 
Den här dagen är ganska fullspäckad:
  • Träna
  • Noah ska på kalas
  • Jag & maken skall träffa hans barndomskompisar ikväll
Utöver där vill jag hinna med lite sysslor också:
  • Hämta ut paket
  • Slå in paket
  • Maila iväg några viktiga mail
  • Måla naglarna
  • Organisera WiC
Veckorna går ju i ett sådant fasligt tempo att jag vill ta tillvara på helgerna med lite små fix. Samtidigt måste jag lära mig att helgerna ska vara till för återhämtning efter fartfyllda vardagar. Speciellt nu när jag fått så tydliga varningstecken på att jag har det för stressigt runt omkring mig. Men mer om detta i ett annat inlägg.
 
Hoppas att ni får en fin lördag och helg. 
 
Kram Camilla

Kommentera här: