TGIF

 Mina tre grabbar i en bandvagn på Speed Art Design för 2 helger sedan. ♥
 
Vilken sensommar vecka vi har haft. Tempraturer upp mot 30 grader. Inte för att vara sådan, men värmen har varit lite av ett problem på jobbet. 30 grader i en butik, utan någon luftkonditionering, ja ni hör ju säkert själva hur jobbigt det är. :) Idag avslutas ett stort ombyggnadsprojekt på jobbet. Min lilla hörna: Lek & Lär. Det är i denna hörna vi har allt pyssel + leksaker och spel. Jag brinner ju lite extra för denna avdelning, då jag ÄLSKAR att pyssla. Inspirationstaket skall bara uppdateras, sen är hela avdelningen klar! :) Finns det tid och ork kommer jag pyssla en hel del i helgen.
Men först och främst vill jag bara mysa med mina grabbar. Det har varit en tuff vecka rent personligt och då vill jag bara ladda om med de tre bästa jag har. Morgondagen bjuder på fotbollssammandrag, sedan får vi nog ta helgen som den kommer. Att ta en pokemon runda och njuta av solen tycker jag låter som en väldigt bra kombo. :)
 
Nä, nu kallar jobbet igen. Hoppas att ni får en fin start på helgen!
 
Kram Camilla

Kommentera här: