Summering av 2016

Tänk att 2016 redan är över och två dagar av 2017 har snart passerat. I år kommer jag återuppta bloggandet. För att få skriva av mig och även kunna gå tillbaka och minnas. :)
Men först tänker jag göra en snabb summering av året som gott, innan jag börjar om å det nya året.
 
Noah var med på sina första innebandysammandrag. Upptäckt en helt ny fas i livet, skolbarnsåldern. Helt fantastisk, men samtidigt inte mycket tid över till sig själv.
Ordnade möhippa för min fina lilla syster. En helt fantastisk dag precis enligt hennes önskemål. Långsam frukost, spa, bowling och sedan middag. ♥
Grannarna spolad upp egen is på baksidan hos dem så en mysig dag ut på skridskor. Charlie hade svårt att stå på skridskorna och var mest frustrerad över att inte kunna ta sig någonstans. :)
 
Ladda energi med bästa vännerna. Det är något jag vill göra mycket av detta år!
I april var det äntligen dags för bröllop. En helt fantastiskt vacker dag på alla sätt. ♥
Under semestern sprang Barnens Hinderbana med Gladiatorerna. Både Noah och Charlie fick autografer från sina idoler. Ett starkt minne och en upplevelse vi troligen kommer göra i år igen.
Inte många lata dagar vid sjön, men denna dagen var så varm, så vi satt med solstolarna i vattnet och svalkade oss medans barnen lekte.♥
Avslutade semestern i Uddevalla hos bästa vännerna, med hela tjejgänget + respektive.
I samband med våra dagar i Uddevalla, så bokade jag, Jessica och Mia in oss hos en PT. Detta bidrog till att min träning kom igång ordentligt med 3-4 pass i veckan. Tyvärr blev vi sjuka precis innan jul, så har kommit ur det lite nu. Men det är dags att ta tag i det igen och komma i form inför sommaren. ;)
Var på in första babyshower. En väldigt rolig grej och dagen bjöd på många skratt. I år kommer flera bebisar i vårt kompisgäng (3 st som vi vet om) och jag ser verkligen fram emot allt bebismys!
En helt fantastisk jul med våra nära och kära. ♥ Ladda batterierna och hoppas på ett nytt fantastiskt år. 
 
Lite bilder av det gångna året. Jag älskar att se tillbaka och påminnas om allt härligt man har gjort. Speciellt när jag känner mig lite down och har det lite motigt med t ex ångest. 
 
Hoppas att ni haft ett fint 2016 och fått en bra start på 2017.
 
Kram kram

Kommentera här: