Wish of Today

image1800

Idag önskar jag mig en varm försommardag. Skulle gärna ta på mig detta då:

♥ Kavaj från Lindex
♥ Blommig topp från Lindex ECO
♥ Jeans från H&M
♥ Svarta ballerinaskor från LaRedoute
♥Zac Posen-väska från Net-a-Porter

*kram kram*

1 Jessica:

skriven

Hej på dig!! Vilken tid var badet imorgon?? Jag jobbar så det kan hända att Kristian och Melvin får gå utan mig men då kan ni ju gå med dom i så fall.

2 Rosendahl:

skriven

gryym blogg!!

3 Elisabet:

skriven

Den där kavajen har jag velat ha länge, kanske dags att slå till, så fin!

4 Camilla svarar:

skriven

Jessica: Hej hej! Tråkigt att du inte kunde vara med och bada i söndags, men det är ju bad fler gånger nu framöver. =) Hoppas att helgen har varit bra! Kanske kan ta en promenad i veckan? Ska du till Pärlan imorgon? *kram kram*

Rosendahl: Tack så mycket. *kram*

Elisabet: Ja, kavajen är riktigt snygg! Tycker du absolut ska slå till på den. =) *kram kram*

Kommentera här: