Ny vecka = HELTID

God morgon! Sovit gott? Jag känner mig någorlunda utsövd, hoppas på bättre sömn natten som kommer.
Då var det alltså en ny vecka. Helgen sprang bara förbi, men vi han med en hel del. Den här veckan innebär att jag börjar jobba heltid. Dessutom har jag fyra dagar kvar i Lidköping innan jag börjar jobba i Mariestad. Det ska bli så himla skönt att slippa pendla nu när det är så mörkt ute. Kanske jag kan känna mig lite piggare.

På jobbet idag skall det skyltas om, så grabbarna slipper göra det när jag är borta. ;) Sedan har jag lite smågrejer som jag skall hinna göra klart den här veckan. Gillar inte att lämna oklara saker efter mig.

Men nu skall vi göra oss redo för att åka till dagis/jobbet. Vad ska ni göra idag?

*kram kram*

1 Amanda:

skriven

Det är bara plugg som gäller här. Ha en fin dag! =)

Kommentera här: