Äntligen helg!

Nu har vi äntligen fått helg. Den här veckan har varit lång och jobbig. Men det beror mest på min onda rygg/nacke och illamåendet som kommer och går. Har sagt det många gånger att nu skall läkare uppsökas, men jag har en förmåga att skjuta upp det. =/ Inte direkt vad jag har tänkt. Men när jag jobbar halvtid, vill jag inte missa jobbet och de dagar jag är ledig behöver jag barnvakt när jag skall till sjukhuset. Säkert bara jag själv som gör allt omstädnigt, men nu måste jag börja tänka på mig själv, för mår jag bra så mår även Noah bra. Jag orkar mer och kan vara den bättre mamman jag vill vara. Jag är så trött på det här och humöret är så sällan på topp. Jag har en fasad, men just nu orkar den inte mer.

Idag ska vi bara ha en familjemysdag. Ta vara på varandra och visa kärlek. Ikväll ska vi träffa Noahs kusiner och ha en mysig middag med Us sida.

Vad har ni för planer för helgen?

*kram kram*

Kommentera här: