Lite trött

Dagarna springer förbi tycker jag. Imorgon är det fredag igen och vi har massa hemmafix att ta tag i. Dessutom skall här pluggas. Jag har ett antal uppgifter att ta tag i, så det är bara att hugga i. Fast extra mycket sömn behöver jag också. Är så himla trött. Slarvade en natt med färre timmar sömn och det rubbar resten av veckan när jag jobbar. =/ Skärpning på den fronten!

Igår blev det varken städning eller plugg efter jobbet. Familjen Fäger/Lennartsson kom förbi och det blev kvällsmat för oss alla. Grabbarna lekte och vi vuxna pratade. Härlig lyx mitt i veckan. Ikväll blir det inte heller plugg eller städning, för jag ska på fotspa hos mamma. Underbart skönt och härligt att få prova lite nya produkter.

*kram kram*
1 Sundaboet:

skriven

fint par :)

vad gör du idag?

Kommentera här: