Dags att ta farväl!

Efter att ha bloggat i 6 år, är det nu dags för mig att ta farväl. Efter en tids funderingar fram och tillbaka, har jag bestämt mig för att lägga ner. Vill tacka alla er som följt mig och min familj. ♥
 
*kram kram*
// Camilla
1 Anette:

skriven

Nej fy vad tråkigt. Kommer sakna dina inlägg

Svar: Vad glad jag blir att läsa detta. Kanske en dag när orken har kommit tillbaka, återupptar jag bloggandet igen.
CamillaC

2 Sara- mamma till Signe och Ester:

skriven

Tråkigt! Men du kanske fortsätter med instagram så vi ändå blir uppdaterade på era äventyr? Kram

Svar: Jag kommer fortsätta med instagram. Har dock inaktiverat FB. Behöver just nu en ändring i livet pga förlossningsdepression. Kommer säkert börja blogg så småningom igen, men under en tid kommer jag att vara här ifrån för att bli bättre.
CamillaC

Kommentera här: