Öm morgon

Godmorgon! Vaknade av mig själv vid halv sex och gick upp samtidigt som maken. Även Charlie vaknade tidigt idag, så nu är det bara Noah som sover.
 
Var iväg och tränade igår. Tur att alla mina bokade pass lägger sig i kalendern i mobilen och ger ifrån sig ett litet pip 30 min innan träningen. Detta hände igår. Jag var så inställd på att köra dans och var riktigt peppad! Så när telefonen pep till och jag ser att mitt powerpass börjar om 30 min, så fick jag skynda på ordentligt. Kul att testa ett nytt pass, men vad trött jag var efter första passet. Orkade ju inte ge gärnet på dansen. Idag är jag lite öm här och där. Vi får väl se om jag kommer kunna röra mig ikväll/ imorgon. :)
 
Idag bjuds det på jobb, annars är dagen ganska oplanerad. Känns skönt att ha en oplanerad dag, händer inte så ofta. 
 
Hoppas att ni får en riktigt fin dag!
 
*kram kram*

Kommentera här: