Ny start

Godmorgon! Länge sedan nu. Jag har i det stora hela varit bloggfri i 1 1/2 år nu, men saknaden efter bloggandet har tagit över. Förut kunde jag gå tillbaka och se vad vi gjort, men nu har jag ingen koll alls. :-/ De senaste veckorna har jag saknat det extra mycket, så nu ska jag nog ta upp det igen. :)

Vad bloggen nu mera kommer handla om. Vår ärliga vardag. Inte bara allt rosa lull lull som florerar, utan att även ta och skriva om hur man verkligen får vardagen att gå ihop (om man nu hittar någon bra lösning på det ;-) ), trotsiga barn-hur hanterar man det, men samtidigt om allt roligt man har tillsammans. ❤️ Fast även andra saker som ligger mig varmt om hjärtat, så som inredning, pyssel & matlagning. Ja, ni märker att just nu finns det massor i mitt huvud som florerar och behöver komma ut. Hoppas att ni kommer tycka om det. 

Men först måste jag starta upp den här måndagen och få iväg mig och grabbarna till fritids, förskolan och jobbet i tid.

Ha det så bra så länge!
*kram kram*

Kommentera här: