Mitt i veckan!

God morgon!
Här sitter jag just nu med min frukostskål. Gymmet är avklarat och är nu nyduschad och påklädd, redo för en ny dag på jobbet. Bästa starten på dagen helt enkelt. :)
 
Idag är det eftermiddagsjobb som gäller. Jag har en lång to do-lista på jobbet och jag hoppas kunna beta av så många punkter som möjligt. Göra klart en ombyggnation, varor, lagerstädning m.m. Det finns alltid något att göra som butikssäljare. När jag kommer hem ikväll blir det mys med Charlie medans maken och Noah är på handbollsträning. Att få en lugn stund med ett av barnen är guldvärt och att sitta ner, läsa en bok, spela ett spel eller bara kolla på favorit tv-programmat som de själva får välja, det ger hög mysfaktor! Vi får se vad Charlie väljer ikväll.♥
 
Nä, dags att åka till jobbet. Hoppas att ni får en fin onsdag! 
 
Kram Camilla

Kommentera här: