Långsam morgon

 
Godmorgon! 
En långsam förmiddag hemma innan jobb. Finns nog inget bättre sätt att starta dagen på och lyckas hålla energin hela dagen?!
Startade dock med en skön promenad med mamma och hennes hund. Jag är väldigt dålig på att gå ut och gå under vinterhalvåret, så dagens promenad var verkligen en perfekt start. Ska jag vara riktigt ärlig, tycker jag det är läskigt att gå ut och gå nu när det är så mörkt. Längtar så till våren och sommaren, för då går jag gärna upp lite tidigare för att hinna med en promenad.
 
Förmiddagen har bjudit på enklar frukost, ett avsnitt av serien Good Witch. Innan jag drar iväg till jobbet, så får det bli en uppiggande värmande dusch och lite uppfräschning av detta trötta ansikte. I natt har jag bara vaknat 1 gång, så det har blivit många fler timmar sömn än i vanliga fall. Ändå känner jag mig som en klubbad säl och är supertrött.
 
Hoppas att ni får en fin torsdag!
 
Kram Camilla

Kommentera här: