Lugna söndag

Söndag eftermiddag och jag sitter här i soffan, framför åttondelsfinalen i handboll, med datorn i knät, samtidigt som jag lyssnar på Charlie och hans kompis som leker för fullt inne på hans rum. ♥ Maken och Noah är iväg och kollar på ishockey och får lite egentid tillsammans.
 
Som jag nämnt tidigare, så är söndagar min vilodag. Även om vi åkte iväg till Töreboda i morse (Noah ville heja på sina lagkompisar i innebandy, nu när han har blivit så himla förkyld och inte kan spela själv), så har det blivit ganska lugnt. Maken tog veckohandlingen, medans jag myste med barnen och körde en omgång med Mario Party 10 med Noah. Inga måste, utan bara massa mys. Precis vad som behövs för att ladda upp batterierna. 
 
Ska snart dra mig ner till pysselrummet och dekorerar min kalender, innan jag går igenom och planerar kommande vecka. Perfekt söndagssyssla för att få kolla på aktiviteter. Att dekorera min kalender med washi tape och stickers som jag skrivit ut från Pinterest gör veckorna mycket roligare att kolla på. ;) Kanske kan visa upp ett par uppslag här för er i veckan. 
 
Hoppas att ni har haft en fin helg och får en härlig avslutning på den.
 
Kram Camilla

Kommentera här: