New week

Skriv inläggstext 

 
Godmorgon tisdag! Ny vecka har börjat och den kunde inte ha startat bättre än vad den gjorde. Att vara effektiv på jobbet först och få undan flera högar kändes så himla bra. Och sedan komma hem och ta en välbehövlig promenad med Charlie som cyklar laddade energin ännu mer. Avslutade med att röja undan allt i hela huset, så nu är det ordning och reda. Men kan också meddela att jag däckade när jag nattade Charlie och somnade lätt om när jag nattade Noah. :) Det är väl nackdelen med att vara effektiv på dagen, jag somnar otroligt tidigt och hinner knappt mysa med maken.♥
Ikväll är det iaf inte jag som nattar, så att jag somnar är nog inte lika troligt och då hinner vi nog mysa en stund iaf. ;)
 
I förra inlägget berättade jag ju om att jag gärna dekorerar min kalender. Detta är veckans uppslag som går i rosa, lila och glittersilver. Varje kväll fyller jag sedan i vad som har hänt under dagen, så jag har lite koll på vad vi gör. Gillar att kunna gå tillbaka och läsa om vår vardag. Sparar alla mina kalendrar och har nog kalendrar från 7 år tillbaka. :)
Den här veckan ska jag bli bättre på att dricka. Jag är väldigt dålig på att få i mig vatten varje dag, så med en habit tracker för vattnet, så ska detta nog bli bra. 1 droppe motsvarar 1 glas (minst 2 dl). Igår lyckades jag inte, men kom på det ganska sent, så är hyfsat nöjd iaf. Dricker så himla mycket té varje dag, så då blir det inte mycket vatten. Men som sagt, det ska det bli ändring på.
 
Nä, nu ser jag att klockan rusar och att vi behöver göra oss iordning för fritids, förskolan och jobb.
Hoppas att ni får en fin tisdag!
 
Kram Camilla

Kommentera här: