VAB

Godmorgon måndag.
 
Vilken underbar helg det har varit. Lördag förmiddag bjöd på en lugn morgon hemma med Noah och Charlie medans maken var iväg och grejade med våra bilar. I veckan så ska vi hämta ut vår nya bil, så han har grejat med båda för att kunna göra en smidig övergång. I o m att veckorna ofta är stressiga på morgonen (helt mitt eget fel), så försöker jag nu mera ta det lugnt på helgerna. Vår långsamma morgon i lördags var verkligen som balsam för själen. ♥ Under eftermiddagen hängde vi med mina efterlängtade tjejer. Vi kollade bowling, innebandy, tog en fika på stan och kikade på Sandra & Rogers nya lägenhet. Har verkligen saknat dem. Har inte träffat dem sedan vår adventsfika i början av december. I år vill jag umgås mer med mina vänner, med och utan våra familjer.
 
Igår vaknade Charlie med feber, så det blev en lugn dag hemma. Noah körde innebandy och var sedan med två kompisar hela eftermiddagen.
Tyvärr är Charlie sämre idag, så vi startar veckan med VAB och mys här hemma. Jag och maken delar på dagen, så vid 13 kommer han hem och jag kan åka och jobba. Tycker det är bra att vi båda delar på vabbandet. Både kan vara hemma och ta hand om våra älskade barn, samtidigt som vi inte kommer efter på jobbet.
 
Men nu ska jag och Charlie mysa i soffan. Han pratade precis om att spela spel, men han hämtade ut ett från hyllan och då sloknade han och sa att han frös igen. Vi får nog ta det väldigt lugnt idag. ♥
 
Hoppas att ni får en fin start på veckan!
 
Kram Camilla
 

Kommentera här: