Mina beställningar

Mina beställningar

Idag kom mina beställningar från H&M och Ellos. H&M hade jag beställt två vanliga t-shirts, v-ringade, en svart och en vit som satt bra. Från Ellos hade jag ju beställt den vita toppen till höger (som jag redan har en i svart) och den svart a-linje formade toppen + den röd scarfen med vita prickar. Allt blev jätte bra!

*kram kram*
1 Anna:

skriven

Jag har sökt hjälp många ggr men här i stan, vårdcentral har alla vafärdat det som lite finnar..ingen lyssnar..det är stora bölder, hårda knölar o kulor under huden, utan öppning som till slut spricker och ser ut som brännskador med gult var och jag får ärr o de stannar kvar länge..går inte att klämma..så äntligen fick jag träffa en företagsläkare i somras som skickade remiss till Hud på ett sjukhus o de lovade att jag skulle få komma i december eller januari...nu är januari slut o jag har inte fått komma..

Men lilla gumman! Vad du måste ha lidit och lida? Vill bara krama om dig allt jag kan och förmår....

2 Anna:

skriven

Nej jag tror jag fattade rätt att det inte var så långt gånget...tyckte bara det lät så så ledsamt att du först led av hudproblem, fick hjälp, sedan kanske fick då glatt besked att du väntade barn, du mådde bättre o sen gick det..som det gick o nu är du orolig för att problemen ska komma tillbaka.. vill krama i alla fall. Så det så!
=)


förresten..undrar om inte vi beställt samma svarta a-linjetopp!

Kommentera här: