Trött

Är sååå trött.

Har varit en lång dag. Och tröttheten har varit hela tiden. Dags att ta sig en riktig sovmorgon imorgon!

Men detta har hänt idag:

Åkte till Skövde vid halv 11 för att köpa pumaskorna jag så gärna vill ha.  Men tyvärr var de ju slut där också. *suck* Kom hem med endast ett läppglans från Biotherm. Men det är jag helnöjd med (det lilla jag har hunnit att använda det). Passar ju perfekt till det andra sminket jag köpte igår på Make Up Store. Var inne på Gina Tricot också, hittade en topp, ett linne och en kofta, men valde att spara mina pengar istället.

När vi kom hem till Mariestad gick jag och Lotta och lunchade på Björnes. Blev Entrecôte med kantarellsås och råstekt stråpotatis. Var väldigt gott. Dock gick köttet knappt att tugga.

Åkte sedan hem och fick mitt trådlösa internet installerat på vår bärbara dator (som jag sitter i sängen och skriver på nu). Jätte glad! =)

Han med en snabb fika med Sandra innan jag åkte ut och hämta Urban. Det var sedan bara snabbat att åka hem och byta om för att hinna till badmintonen. Spelade i två timmar. Var helt slut sen! Hem och duscha. Och byta om.
Mackan och Louise kom hem till oss innan vi åkte till Sandra och Johan. Hade bestämt att vi skulle gå ut och äta. Är ju inte så att vi gör det varje dag, så det kan ju vara roligt att göra något annorlunda ibland! Blev Buffalo för oss, med grill-buffé. Helt ok.

Har tills nyss suttit hemma hos Sandra och Johan och kollat på tv. Men när min lilla älskling nästan somnade i soffan var det helt enkelt dags att åka hem. Men jag känner också att jag behöver sova nu. Är jätte trött. Så det är nog dags att klappa ihop datorn och släcka ljuset och sova.

God natt!!

*kram kram*

Kommentera här: