God morgon!

Är uppe tidigt idag. Har varit vaken sedan halv 5. *pust* Så det kommer att bli att få sova mitt på dagen idag för att jag ska orka med kvällen!

Planer för dagen?
Jag ska gå till försäkringskassan och prata om föräldrapenningen tänkte jag. Behöver ta en sväng på stan också. Köpa strumpbyxor och lite sånt tänkte jag. Är ju många kalas i helgen och då vill man ju vara lite extra fin. =) Men känner att just när det gäller kläder och skor är det inte lätt med den här magen. Så idag blir det att ta fram tänkbara outfits för helgens olika events. =)
Ikväll är det hockey, Bois-Ulricehamn. Ikväll kan killarna säkra en plats till allettan. =) Efter hockeyn blir det att gå ut och äta med tjejerna på hockeyn. Ska bli mycket trevligt! =)

Vad ska ni göra idag?

*kram kram*
1 Becka:

skriven

jag lyxade till med sovmorgon idag! skönt!
idag ska här städas och julpynts lite till. i eftermiddag kommer en väninna över att vi ska baka lussekatter!! så jag har en fullspäckad dag framför mej! men bara kul!! hoppas du får en bra dag! och lycka till med f-kassan (dom är inte mina favoriter....) kram!

Kommentera här: