Ett vårtecken =)

image1680

Förut när jag gick hem från mina kusiner vid halv 6, var det fortfarande ljust ute. På vägen så såg jag dessa snödroppar. Är inte det ett vårtecken! =)

Det är snart dags att byta ut vinterjackan mot vårjacka. Ska inte inhandla någon ny, då jag köpte mig två förra våren, som jag knappt har använt (förutom prakasen som jag använde flitigt i höstas då magen var stor).

Har ni också sett vårtecken?

*kram kram*


Bild: Privat
1 Sandra:

skriven

Det är lite dumt nu på lördag för Anita och Tommy har bjudit hem mig å Johan och mina föräldrar på middag. Och jag antar att vi ska kolla Melodifestivalen oxå! Men nästa lördag eller? Det måste ju bli av snart. Fast vi kanske kan ses på fredag iofs.. å en fika på lördag kanske?! =) Kram

2 Ann:

skriven

Vad mysigt med vårtecken :-)

Jag har sett/hört flera stycken :
Smygande solsken,
snödroppar, små tulpanskott, små krokusskott, massa massa fågelkvitter :-) Helt underbart!

3 Elisabet:

skriven

Åh vad härligt, det börjar komma snödroppar här också! Ha en jättebra fredagskväll!

Kommentera här: