Tävlingstips - Bloggafton


Amanda och Therese annordnar en bloggafton för ett visst antal bloggare/bloggerskor. Låter så himla roligt att få vara med på något sånt och träffa presonerna bakom många av bloggarna jag läser.
Nu lottar de ut de två sista platserna till deras bloggafton, där två stycken som har skrivit om deras bloggafton på sin egen blogg har möjligheten att  vinna.

Pratade med Urban om det imorse om jag skulle ställa upp i tävlingen. Eftersom vi har lilla Noah och jag fortfarande ammar delvis, så måste mina två prinsar följa med upp till Stockholm. Och Urban skulle nog få ledigt från jobbet så vi kunde åka upp, ha två mysiga familjedagar.

Så nu tänker jag ställa upp och ta chansen att kanske få gå på något så himla roligt som detta. Sedan är det bara att hoppas på att det är jag som vinner. *ler* Men ska nog kolla lite på hotell och tågresor, så jag vet vad vi behöver lägga ut. För om det är jag som vinner på måndag, ja då måste allt bokas snabbt.

Vill du också vara med och tävla, besök antingen Amandas eller Therese blogg och se vad du behöver göra för att vara med.

*kram kram*


Bild: Lånad från Amanda och Therese

Kommentera här: