Tävling- Vitare tänder


I måndags fick jag ett nytt paket från Buzzador. Denna gång ska jag testa Pepsodents nya tandkräm, som ger dig vitare tänder efter en borstning. Den ska även ge en långvarig och gradvis whiteningeffekt ju mer man använder den.
Har nu testat tandkärmen sedan i måndags kväll och redan efter första kvällen gav det effekt.

Nu har jag ett antal prover som jag ska dela ut. Så därför tänkte jag att jag lottar ut 4 stycken här på bloggen. Så för att vara med i tävlingen, behöver du bara lämna en kommentar här, så drar jag 4 vinnare imorgon eftermiddag efter kl 17:00.
Tävlingen är avslutad!

*kram kram*
1 Sandra:

skriven

Kan väl lika gärna testa! =) KRAM

2 Elin:

skriven

Passar mig =)

3 Johanna:

skriven

Åhh det där verkar som en rolig grej att få testa, har alltid velat ha vitare tänder så självklart är jag med o tävlar!



Tack oxå för att du nämnde mig i inlägget ovan :) Jätte kul! Händerna är lite bättre nu så det är skönt! Kram kram

4 Emma:

skriven

Spännande! Efter en hel del kaffe börjar det synas på tänderna :(

5 Madeleine:

skriven

Ååh det skulle jag vilja testa (:

6 emma:

skriven

jag behöver testa ny tandkräm

och pepsodent är bäst enligt mig

hoppas på tur

7 Jessica:

skriven

Det där skulle man testa :-) när man som fattig MAMA inte har råd med tandblekning ;-). Pöss

8 Juliana:

skriven

Jag vill vara med och testa. Spännande :)

9 sara:

skriven

åh detta skulle verkligen mina tänder behöva.

10 maria:

skriven

jag är med

11 ♥ Mamma Jessica [ 18 år och mamma till Emilia 4 år]:

skriven

Jag är gärna med :D skulle vara roligt att se om det blir nån skillnad :D

12 En Mölnbobos Liv:

skriven

Vore jättekul att få prova

13 Anonitota:

skriven

Jag vill såklart vara med och tävla!

14 LINN:

skriven

Kan det verkligen fungera?? Men jag är villig att prova... Kram

15 Malin:

skriven

Hehe, sånt här är alltid kul:-) Jag är självfallet med och tävlar:-) Hadet bra, Kram Malin

16 Lollo:

skriven

Jag vill vara med så klart!!!

Kramisar!!

17 Trebarnsmamman:

skriven

Jag är med och tävlar :)

18 VintageRetroPrinsessa:

skriven

Jag vill kunna le vackert åt dom jag pratar åt.

Fyra av ett bländande leende :0).

Låta om minnas mitt vita fina leende ;).





Ha det finast mvh Jessica

19 http://TUMADRE.blogg.se:

skriven

Jag testar gärna, kaffenarkoman som jag är :)

20 Lotta:

skriven

Vill också ha vitare tänder så jag är gärna med.

21 Sara H:

skriven

Det vill jag jättegärna testa!! Kram

22 ejmis:

skriven

Jag är med =)

23 Karin:

skriven

Kul med tävling! Jag är oxå med!!

24 Linda:

skriven

Coolt jag är meeee=)

25 Erika:

skriven

Wohho! Najjs! Själv fick jag ett paket från Nivea, nån tvättkräm/ansiktsmask. Så bra buzzador!

26 Sandra:

skriven

Jag vill gärna vinna!

27 Anna:

skriven

jag vill gärna testa :)

28 Erika:

skriven

jag vill vinna en

29 Louise:

skriven

Åhh! Jag vill vinna! Hatar verkligen mina tänder så jag hoppas att jag vinner :D

30 Lisso:

skriven

Åh! Jag vill vara med och tävla om det inte är försent!

31 Fanny:

skriven

jag vill vara med :D

Kommentera här: